החברות הגדולות במשק מזהות את המגזר החרדי כמנוע צמיחה מרכזי
הם שומרים על מצוות, אבל גם יוצאים למסעדות, גולשים באינטרנט ואפילו נועלים קרוקס. יותר ויותר חרדים זונחים את הסגפנות - ומצטרפים לחגיגת הצריכה. האם מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית חובש שטריימל?
סיכום 2009 בפרסום החרדי: זינוק של 300% בפעילות עשרת המפרסמים הגדולים; המפרסמת המובילה: אלקטרה
יובל שטייניץ, שר האוצר: "אני רואה חשיבות עצומה לכך, שהקהילה החרדית נמצאת במעגל העבודה. זה חיוני למען עתידה של מדינת ישראל".
"השוק החרדי מהווה מוקד לעניין רב של כל יצרן ומשווק. זהו שוק עתיד מתעצם".
"עבור בזק, המגזר החרדי הוא אסטרטגי. הוא חדשן ומאמץ מהיר מאוד של טכנולוגיות חדשות.
הפוך ממה שחושבים"